Cum imi deschid cont la Gameworld.ro?

Primul pas pentru a-ti inregistra un cont pe Gameworld.ro este sa accesezi butonul “Inregistreaza-te” existent in dreapta sus a paginii de start. Imediat dupa accesarea acestuia, te rugam sa completezi cu atentie datele tale in campurile obligatorii si sa apesi butonul “Continua” existent in fiecare dintre cei trei pasi ai procesului de inregistrare.

Cum imi activez contul de jucator?

Imediat dupa finalizarea procesului de inregistrare, iti vom trimite un mail cu instructiuni suplimentare pentru activarea contului. Procesul de activare al contului Gameworld.ro consta in:

  • Validarea adresei de e-mail prin accesarea link-ului de validare;
  • Trimiterea copiei electronice dupa actul de identitate: www.gameworld.ro/form

Daca nu ai primit e-mailul de validare, te rugam sa intri si sa-ti verifici toate sectiunile adresei tale de e-mail (exemplu: Inbox, Spam, Junk). Nu uita ca pentru Asistenta Suplimentara, ne poti contacta printr-un e-mail la [email protected]

Cum imi inchid contul Gameworld.ro?

Iti poti inchide contul Gameworld.ro oricand prin trimiterea unei solicitari pe mail la [email protected] Iti aducem la cunostinta ca datele tale personale nu vor fi sterse in cazul suspendarii temporare sau in cazul inchiderii contului. Acestea vor ramane stocate pana la expirarea termenului impus de legislatia in vigoare, daca este necesar pentru audit din partea autoritatilor romane competente.

Ce presupune “Verificarea Identitatii” sau KYC?

Game World se angajeaza sa protejeze securitatea fiecarui cont Gameworld.ro, motiv pentru care in momentul inregistrarii iti solicitam o copie a documentului de identitate care sa ateste autenticitatea contului tau. Iti aducem la cunostinta faptul ca ai la dispozitie 30 de zile din momentul realizarii primei depuneri pentru a ne trimite copia actului tau de identitate. In caz contrar, conform prevederilor legale, contul tau Gameworld.ro va fi suspendat pana la finalizarea procedurii de verificare a identitatii contului tau.

De ce trebuie sa furnizez informatii personale in timpul inregistrarii?

Identificarea unui jucator este necesara, atat pentru a face o plata, cat si pentru a respecta prevederile legislatiei in vigoare. Este esential ca numele, prenumele si data nasterii sa fie corecte pentru ca acestea iti vor confirma varsta minima necesara pentru a te inregistra ca jucator. Vom tine legatura cu tine prin e-mail si te vom informa cu privire la promotiile speciale pe care ti le vom oferi.

Cum imi sunt protejate datele?

Gameworld.ro asigura confidentialitatea datelor si tranzactiilor tuturor clientilor sai. In acest sens, te asiguram ca folosim ultimele tehnologii de securitate pentru a oferi protectie maxima datelor tale. Sistemele noastre codate si de securitate sunt supuse unor proceduri extrem de riguroase, tocmai pentru a minimiza impactul incidentelor de securitate.

Ce se intampla in cazul in care mi-am uitat parola?

Pentru a solicita o noua parola, te rugam sa accesezi sectiunea “Ai uitat parola” aflata in dreapta sus a paginii de start. Introdu apoi numele tau de utilizator si apasa butonul “Trimite parola”. Pentru a-ti recupera parola este necesar sa iti cunosti adresa de e-mail cu care ti-ai inregistrat contul Gameworld.ro. Asadar, vei primi pe adresa de e-mail un link de resetare a parolei. Odata ce ai accesat acest link, te poti loga in contul tau Gameworld.ro folosind numele de utilizator si o parola noua.
De asemenea, poti solicita resetarea parolei prin e-mail la [email protected] Te rugam sa ai in vedere ca pentru aceasta varianta este esential sa trimiti solicitarea de pe adresa cu care te-ai inregistrat in contul Gameworld.ro . Colegii de la Suport iti vor trimite o parola temporara pe care tu va trebui sa o schimbi la prima logare.

Ce se intampla in cazul in care mi-am uitat numele de utilizator?

Numele de utilizator il vei gasi in mail-ul de confirmare al inregistrarii contului tau Gameworld.ro. In cazul in care ai sters acest e-mail, te rugam sa ne trimiti de pe adresa de e-mail pe care ai folosit-o in procesul inregistrarii o solicitare prin care doresti sa ti se aduca la cunostinta numele tau de utilizator.

Pot sa ma loghez daca ma aflu in afara Romaniei?

Conform reglementarilor in vigoare, poti folosi contul Gameworld.ro doar daca te afli pe teritoriul Romaniei.

Cum imi pot schimba numele de utilizator?

Numele de utilizator este unic si nu poate fi schimbat. Fiecare nume de utilizator poate fi inregistrat doar o singura data.

Am nevoie de un cont special pentru a juca la CASINO?

Contul Gameworld.ro iti ofera posibilitatea sa te bucuri in acelasi timp de oferta noastra atat de la pariuri sportive, cat si de la cazino.
In cazul in care nu ai inca un cont Gameworld.ro, este esential sa accesezi sectiunea “Inregistreaza-te” aflata in dreapta sus a paginii principale si sa urmezi procedura simpla de inscriere. Imediat ce ti-ai inregistrat un cont Gameworld.ro, autentifica-te si apasa rubrica “CASINO” existenta in stanga sus a paginii de pornire.

Daca nu am laptop, pot accesa sectiunea CASINO si de pe mobil?

Da, poti accesa sectiunea Casino si de pe smartphone sau tableta. De asemenea, te rugam sa ai in vedere ca anumite jocuri nu sunt disponibile.

Unde pot gasi informatii despre ofertele și promotiile din CASINO?

Autentifica-te in contul tau si acceseaza butonul “PROMO” existent in stanga sus a paginii principale. Vei fi redirectionat in pagina de Promotii a site-ului Gameworld.ro. Aici vei gasi toate promotiile eligibile din momentul cautarii tale.

De asemenea, poti gasi informatii despre bonusurile oferite de Gameworld.ro si urmand pasii de mai jos:
1. Da click pe balanta sau pe username pentru a accesa contul tau;
2. Selecteaza sectiunea „Bonus” din fereastra deschisa.

Pot juca si fara sa pariez bani reali?

Desigur, am pregatit special pentru tine varianta DEMO care iti permite sa joci fara a folosi bani reali.

Exista o miza minima pentru aceste jocuri de la CASINO?

Miza minima difera in functie de furnizor si de joc.

Cum procedez daca vreau sa imi suspend contul pe o perioada determinata de timp?

Autentifica-te in contul tau Gameworld.ro si urmeaza pasii de mai jos:

• Da click pe balanta sau pe username pentru a accesa contul tau;
• Selecteaza sectiunea “Detalii Cont” din fereastra deschisa;
• Apasa pe rubrica “Auto-Excludere”;
• Selecteaza perioada dorita pentru auto-excludere - 7 respectiv 14 zile;
• Confirma aplicarea auto-excluderii prin apasarea butonului ok.

Cum procedez daca vreau sa imi suspend permanent contul?

Autentifica-te in contul tau Gameworld.ro si urmeaza pasii de mai jos:

• Da click pe balanta sau pe username pentru a accesa contul tau;
• Selecteaza sectiunea “Detalii Cont” din fereastra deschisa;
• Apasa pe rubrica “Auto-Excludere”;
• Selecteaza optiunea “Suspendare permanenta”;
• Confirma aplicarea auto-excluderii prin apasarea butonului ok.

Imi pot seta o limita de depunere?

Da, special pentru tine am creat o astfel de posibilitate. Pentru a-ti seta propriile limite de depunere, te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

• Autentifica-te in contul tau Gamewrold.ro;
• Da click pe balanta sau pe username pentru a accesa contul tau;
• Selecteaza “Detalii Cont” si apoi “Limite”;
• In aceasta fereastra ai posibilitatea sa iti setezi propriile limite de depunere.

Mentionam ca aceste limite pot fi setate pe zi, pe saptamana sau pe luna.

Cum imi pot da seama ca am devenit dependent de jocuri de noroc?

Pentru a preveni adictia jucatorilor, Game World este membru fondator al programului "Joc Responsabil".
Asadar, in pagina principala a site-ului, vei gasi sectiunea “Joc Responsabil” . Acceseaza aceasta pagina si vei fi redirectionat catre mai multe informatii referitoare la acest subiect. De asemenea, aici vei gasi o testare in urma careia vei primi din partea specialistilor programului “Joc Responsabil” un rezultat privind nivelul de adictie al tau.

Imi pot inregistra cont chiar daca nu am 18 ani impliniti?

Gameworld.ro nu accepta jucatori cu varste sub 18 ani.

Cum fac o depunere?

Te autentifici in contul tau si selectezi butonul “Depune” existent in dreapta sus a paginii principale. Apoi alege una din metodele de depunere si da click pe aceasta. Este important sa stii ca pentru prima depunere cu cardul este necesara inregistrarea acestuia.

Care sunt metodele de plata acceptate?

Metodele de plata acceptate de Gameworld.ro sunt urmatoarele:

• Card de debit precum Visa debit;
• Card de credit precum Visa, MasterCard si Maestro;
• Portofel electronic precum Skrill si Neteller;
• Direct in agentie.

Ce fac daca intampin probleme in efectuarea tranzactiei de depunere?

Te rugam sa contactezi Serviciul Suport la adresa de e-mail [email protected] . In cazul in care primesti o eroare, te rugam sa faci o captura de ecran pe care sa o trimiti colegilor la adresa de e-mail precizata mai sus cu mentiunea ca nu poti efectua tranzactii de depunere.

Pot face o depunere prin transfer bancar?

Aceasta metoda nu este disponibila pentru a efectua depuneri in contul tau Gameworld.ro.

Cum fac o depunere prin Skrill?

Te autentifici in contul tau Gameworld.ro si accesezi butonul „Depunere”, aflat in dreapta sus a paginii principale. Apoi alegi metoda de plata Skrill si introduci suma pe care vrei sa o depui. Vei fi redirectionat catre pagina celor de la Skrill unde va trebui sa te loghezi in contul tau Skrill si sa confirmi suma depusa.

Cum fac o depunere prin Neteller?

Te autentifici in contul tau Gameworld.ro si accesezi butonul „Depune”, aflat in dreapta sus a paginii principale. Apoi alegi metoda de plata Neteller si completezi cu atentie fiecare camp obligatoriu din acea fereastra. Asadar, dupa ce ai introdus e-mail sau ID cont Neteller, ID securitate sau cod autentificare si suma dorita te rugam sa apesi butonul „Depune” pentru ca suma sa ajunga in contul tau Gameworld.ro

Cum fac o depunere prin intermediul agentiilor Stanleybet?

In cazul in care alegi aceasta metoda de depunere te sfatuim sa mergi in oricare din agentiile Stanleybet. Este important sa ai la tine actul tau de identitate pentru ca tranzactia sa fie posibila. Spune-i operatorului numele tau de utilizator, adresa de e-mail pe care ai folosit-o la inregistrarea contului, precum si suma pe care vrei sa o depui. Acesta te va ajuta instant sa iti alimentezi contul Gameworld.ro .

Care este limita minima si maxima de depunere?

Suma minima pentru toate metodele de depunere este de 20 lei, in timp ce suma maxima pentru toate metodele agreate de site-ul nostru ajunge la 20.000 lei.

Ce fac in cazul in care vreau sa schimb cardul inregistrat cu un altul?

Autentifica-te in contul tau Gameworld.ro, acceseaza butonul “Depune” existent in coltul din dreapta a paginii principale, apoi alege metoda de plata cu cardul si inregistreaza cardul pe care vrei sa il folosesti.

Ce moneda pot folosi pentru a-mi alimenta contul Gameworld.ro ?

Poti depune in contul Gameworld.ro doar folosind moneda LEI.

Unde se afla numarul cardului meu?

Numarul cardului tau se afla pe fata acestuia si este compus dintr-un grup de 16 cifre.

Ce inseamna Codul CVV2 ?

Codul CVV2 se afla pe spatele cardului tau bancar si este format dintr-un grup de 3 cifre. De asemenea, acest cod se foloseste pentru platile online, fiind considerat o masura de siguranta a cardului tau.

Cum efectuez o tranzactie de retragere din contul meu Gameworld.ro ?

Te autentifici si dai click pe balanta contului tau Gameworld.ro. Vei gasi aici optiunea “Retragere”. Te rugam sa introduci suma pe care doresti sa o retragi si numarul cardul tau, dupa care poti apasa butonul “Trimite Cerere” pentru ca procedura sa fie finalizata. In cazul in care vrei sa efectuezi retragerea direct dintr-o agentie Stanleybet, te rugam sa introduci suma dorita si sa alegi locatia unde soliciti aceasta tranzactie. Nu uita sa apesi la final butonul „Trimite Cerere” pentru ca tranzactia ta sa fie trimisa spre aprobare.

Care sunt metodele de plata acceptate?

Metodele de plata acceptate de Gameworld.ro sunt urmatoarele:

• Card de debit precum Visa Debit;
• Card de credit precum Visa, MasterCard si Maestro;
• Portofel electronic precum Skrill si Neteller;
• Direct prin agentiile Stanleybet. 

Am probleme la efectuarea retragerii. Ce fac in acest caz?

Te rugam sa contactezi Serviciul Suport la adresa de e-mail [email protected] . In cazul in care primesti o eroare, te rugam sa faci o captura de ecran pe care sa o trimiti colegilor la adresa de e-mail precizata mai sus cu mentiunea ca nu poti efectua tranzactii de retragere.

Care este limita minima si maxima de retragere?

Pentru Card Credit, Card Debit, Portofel Electronic si Agentii limita minima de retragere este 20 lei. In ceea ce priveste limita maxima de retragere aceasta atinge suma de 40.000 lei pentru Card Credit, Card Debit si Portofel Electronic si suma de 20.000 lei pentru retragerile din agentiile Stanleybet.

Cat dureaza pana se efectueaza tranzactia de retragere?

Perioada de procesare a unei retrageri din contul Gameworld.ro variaza in functie de metoda de plata utilizata. De exemplu, o retragere efectuata spre un card de credit sau de debit dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare datorita procedurilor bancare obisnuite, in timp ce o retragere efectuata prin Skrill, Neteller sau PaySafeCard este instanta. De asemenea, prin intermediul agentiilor Stanleybet poti retrage suma dorita in maxim 48 de ore de la confirmarea tranzactiei.

Pot intampina dificultati in efectuarea unei retrageri?

Atata vreme cat dispui de suma solicitata nu ar trebui sa intampini dificultati. De asemenea, te rugam sa ai in vedere faptul ca trebuie sa efectuezi cererea de retragere folosind aceeasi metoda de plata pe care ai folosit-o cand ai depus. In plus, in cazul in care ai intrat in posesia unui bonus trebuie sa respecti toate restrictiile impuse pentru a putea efectua noi cereri de retragere.

Pot modifica sau anula retragerea daca deja am efectuat-o?

Da, este posibil sa anulezi o tranzactie de retragere doar daca aceasta este inca in asteptare si nu a fost procesata si inregistrata de Departamentul nostru de Plati.

Sunt tranzactiile/detaliile mele personale in siguranta?

Esti foarte important pentru noi, iar confidentialitatea datelor tale a fost elementul cheie dupa care ne-am ghidat in construirea site-ului nostru. Te asiguram ca folosim cele mai inalte standarde pentru codificarea datelor tale, intrucat acestea sa nu fie utilizate in alte scopuri.

Cum pot afla statusul retragerii mele?

Te autentifici si dai click pe balanta contului tau. Vei gasi aici optiunea “Retrageri in asteptare”. Acceseaza aceasta rubrica si vei avea acces la statusul tranzactiilor tale de retragere.

Suport live
Serviciul de asistenta chat este disponibil zilnic in intervalul orar 08:00 - 00:00.
Ne poti contacta pe email la [email protected].